Rabu, 27 Agustus 2014

ול הנכנס שיח

ולהמיר כל טלפון חדש של Nokia למכשיר ריגול מתוחכם תוך דקה. מכשיר כזה עשוי להיות מספר תכונות מרגל.

אם אתה קורא לטלפון מרגל ממספר שהוגדר מראש, זה לא אינדיקציה גלויה או קולית שזה במבצע, ותוכל להאזין לכל שיחות או דיונים בהתקדמות סביב הטלפון המרגל. שיחות בתוך 5 10 מטרים של הטלפון המרגל הן נשמע לגמרי.התוכנה יכולה להיות מופעלת או מנוטרל על ידי שליחת SMS שקט לטלפון התגייר ועובדת ברשתות GSM בלבד.

עם זאת, תכונת מרגל מעניינת נוספת נקראת sms העברה. לאחר ההתקנה של תוכנת הריגול בטלפון היעד, זה מאפשר לקבל עותקים כפולים של כל הודעות הטקסט הנכנסות ויוצאות שתועברנה ישירות למספר שהוגדר מראש.

תוכנת spyphone שולטת בפונקציות הבסיסיות של הטלפון הסלולרי כגון טיפול הנכנס שיחה, תאורה אחורית, מנוע יומן ויומני התקנה. לא כוונן חומרה מכל סוג צריכה להתבצע וכי אין בצעדים מיוחדים להתאמה אישית של הטלפון הסלולרי.התוכנה היא גם בלתי נראית למשתמש הקצה. יתר על כן, אין חלקים של התוכנה ניתן לייחס להתקנה בטלפון או היומנים של שיחות נכנסות.

מה שאתה יכול להשתמש בטלפון המרגל ל? למען האמת, הרשימה היא אינסופית. אולי כדאי לך לבדוק את מישהו מעת לעת, מאזין לקולות מחוץ למקום, וזמן אמת אפילו ליירט שיחות בין 2 צדדים. ניתן להשתמש בו להאזנה לשיחות במשרד תוך משם על נסיעות. אתה יכול גם להשתמש בו לפקח על הילדים, האישה או בעלך.

אתה יכול לבוא עם שאלה, כיצד להגן מפני מרגל כזה בעצמי? הנה התשובה.בתוכנת ריגול כזו בהווה יכול להיות מותקן על טלפונים חכמים מבוססים סימביאן בלבד. לעולם אל תשאיר את הטלפון החכם שלך ללא השגחה. אל תיתן את הטלפון למישהו שאתה לא יודע. אם אתה חושד שתוכנת ריגול מותקנת בטלפון שלך, להביא את הטלפון באופן מיידי למרכז השירות הקרוב ביותר.הדגמים הפופולריים ביותר טלפון המרגל הם: 3,250, 5500, E50, E60, E61, E61i, E62, E65, E70, N73, N76, N77, N80, N

Tidak ada komentar:

Posting Komentar